Brys Brys
235
BLOG

Na serię odcinków "świata bez ludzi" zaprasza nie tylko TVN

Brys Brys Rozmaitości Obserwuj notkę 1
W sobotę kolega pokazał mi na YT kłótnię obrońców zwierząt z ojcem, który uczył własnego syna łowić nad rzeką ryby. Jak wiadomo powszechnie człowiek ten przez gorliwych miłośników życia został wyzwany od zabójców oraz oskarżony o to, że nie mogąc się powstrzymać nawet własnego syna uczy zabijać. 

.

Po kilku chwilach kolega zmienił filmik na materiał ze schroniska dla zwierząt. Gdzie tam schroniska! Teraz już nie żadnych schronisk! Pani prowadząca mało nie mocząc się z zachwytu nad własną i innych dobrotliwością, współczuciem oraz empatią miejsce to specyficzne karmienia a zarazem noclegownię nazwała... "sanktuarium dla zwierząt". Naprawdę. Nigdy bym na to nie wpadł a ona dała radę, bo była.... 

A był to program o weganach.

Niestety cały ten program i atmosferę niezwykłej życzliwości zepsuł jakiś starszy pan, który słysząc że jakaś rodzina adoptowała "na odległość" małą kózkę w końcu nie wytrzymał i wydeklamował:

.

"....dziećmi się zajmijcie a nie zwierzętami. (...) ja dzieci z Afryki adoptuję a nie zwierzęta!"

.

Rozkrzyczało się więc całe studio, rozwrzeszczało, jeden z roślinożernych przedstawicieli homo sapiens sapiens jakby się rozgdakał a mnie szlag trafił i kazałem wyłączyć te wszystkie telewizyjne wegańskie kurwiszony. 

.

Tak oto po 18 wróciłem do domu. Niestety coś mnie podkusiło i zapuściłem sobie TVN Turbo w nadziei, że może ktoś tam będzie jakiś samochód kupował, sprzedawał albo remontował. 

No i przeliczyłem się. TVN Turbo przywitał mnie paraliżującym stwierdzeniem lektora "Co by się stało, gdyby na Ziemi zabrakło ludzi?". 

"No tak...." - chciałem pomyśleć ale zdziwiony odkryłem, że wyrwało mi się "O kur...wa... ja pie...dolę". Na szczęście nie było to w moim ojczystym języku więc jedno ze słów uznałem za niezrozumiały dialekt a drugie za zakręt i tak oto, grzebiąc w przepastnych czeluściach Internetu doszedłem do wniosku, że ktoś mnie tutaj na tej łzami płynącej planecie najwyraźniej nie chce, już nie kocha, nie pragnie i "paszoł won" mi mówi.

.

A co ja tam będę pierdzielił po próżnicy popatrzcie sobie sami jak Was w ciula robią nie tylko ci z TVN odświeżaną serią "Świata bez ludzi". Zresztą gdzie nie zapuścicie pilota tam Wam powiedzą, że bez Was nie będzie tutaj tak źle. 

.

Popatrzcie sami

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3621492/What-happen-Earth-humans-disappeared-Watch-terrifying-sequence-doomsday-events-unfold.html

i no i popatrzcie na daty przy filmikach z serii Discovery itp.

ten 2015

https://www.youtube.com/watch?v=_SzWHSIDso0

ten też

https://www.youtube.com/watch?v=7akgMsnIcB4

ten 2016

https://www.youtube.com/watch?v=euIpJe8dXUY

itp. itd.

Brys
O mnie Brys

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości